teman

Friday 18 May 2012

kadang kala "Ego" itu bagus dalam hidup...

                                                               Assalamualaikum

Sebabkan keegoan aku, kebodohan aku, aku yang sepi...
tapi hanya  hati ini yang tahu, kenapa wujudnya "ego" dalam lubuk hati aku ini.
Dan sebelum "kamu " mengatakan aku ego,bodoh sombong..kamu perlu tahu sebab aku buat sedemikian..
Jangan telalu awal menghukum aku!!!!...
ketahuilah...!!!bahawa:

Saya Ego..sebab saya nak jaga tingkah laku saya..
Saya sombong sebab saya takut tersalah langkah..
Saya pekak kan telinga dengan siulan kamu..sebab saya rasa kamu bukan seorang yang ikhlas dan bukan seorang Iman untukku.

aku tak mampu nak  menjadi top 10...tapi aku berusaha untuk menjadi yang terbaik....
tiada

senyum itu tak selalunya senyuman bahagia....kadang-kala.senyum itu menutup dari kesedihan!!..





No comments:

Post a Comment