teman

Tuesday 15 May 2012

pengapit mengalahkan nak Jd Pengantin

                                                                       Assalamualaikum


ok..hari ni nak kongsi cerita..
pada 10/06/2012.di isyhtiarkan bahawa aku kena jadi "pengapit" kepada kawan baik aku...hihiihih..

                                           "Syazwani aka Bum dan pasangannya Jym Mie"

Beb, aku nak kad kawin ko..aku takot sesat nanti.."dah lambat sampai kat umah ko!'..sape nak jadi pengapit ko..hhhii



Lepastu bila dia  msg aku dan bagi tau aku dia nak pengapit dia pakai baju  warna "putih" mengelabah aku pergi cari baju....hahahah...walhal lambat lagi lebih kurang 2 minggu lebih..

kakak aku siap bebel lagi

                                   "Mengalahkan aku yang nak kawin" , walhal pengapit je..hahaha

tadi lepas keje aku saja ajak kakak aku usha baju..pastu kat satu kedai "kawan baik" akak aku..apa lagi mintak diskaun la!..hahahahha..giler akak aku tawar menawar ni..memang pakar sampai kesian muka tuan empunya kedai tu..hahahha...aku diam je...biarkan saje urusan itu akak aku yang settle kan..hihihiih


ada dua pilihan,nak share ngan korang..hihihi..tupasal aku gedik wat entry ni..hahahahah..

baju ni yang menarik minat aku buat kali petama..yang ini pecubaan pertama..

aku rasa nak yang ini...pastu akak aku kata yang satu lagi ..cantik jugak..ok..ok..aku share ngan korang yang lagi satu ....

waaa..nampak besonya aku..hiihhi..gemuk..yedok ..aku ni!..ahhaha
cubaan kedua..menarik minat minat.minat.hahahhaha...
akak aku cakap..haaaaaaaaa...kan..kan..


                                                 Yang ni cantik...cakap orang taknak dengar!!...hihiihih


Oleh yang demikian..aku tak beli lagi..hahahhaha..tengah mencari dan tercari..hahahha..

kownag rasa yang mn ok???
                                                   

No comments:

Post a Comment