teman

Thursday 10 May 2012

sehama kasih sayang!.tak pantas ke untuk dimiliki!.

tak pantas ke aku untuk rasa "sehama" kasih sayang...
waaaaaaaaaa...ayat!!!!!!!!..

bila rakan sepejuangan kat FB aku meluahkan rasa keperitan..derita yang dia tanggung...
untuk pengetahuan kalian..kami tak kenal langsung..hanya kenal melalui"muka buku"...
tapi ok la..kira best jugak kwn ngan dia...
dia selalu kongsi masalah ngan aku!...aku dgr jelah...

dia meluahkan...bahawa..kenapa dia tak penah terima kasih syg sepenuhnya dari org yang dia syg!...ehem..hem..la...bukan family!!...

dia ckp..dia cemburu ngan org sekeliling dia..ngan kwn2  dia..semua  seperti bahagia j!...
dia ckp..tgok pic kwn2 kat fb..ngan buah hati...dia rasa "iri hati"...

sebagai pakar motivasi!....hahahahha..~konon2 la~..

aku ckp..biasa la kehidupan...ada pahit ada manis...
kalo semua manis...tak rasa pahit..maknanya tak nikmat la hidup..kan..kan...

sedih!..:(

No comments:

Post a Comment