teman

Wednesday 23 November 2011

benci!..dan akan benci!

suka -suki jewww nak paksa2 org.....
sejak 2..3..4...5..mejak..ni..suka bebenor guna perkataan suka -suki ni!!!!...

aisshhhh..knp ngan kamu ni nad!!oiiiii...
gerammm beb!...
tak tau lor..mamat ni...tak tau dr planet mn.??..entah dr zoo.k?entah baru kuar dr-----tooooot!..
suka suki jeww..nak paksa..org...
baru add aku kat -muka buku-..tak sampai 60 saat chat ngan aku!!..
waaa...sudah ke anda besedia??khikhihkhi...
kita ada 60 saat...permainan dimulakan....-iklan jap!!...
;)..hahhahaa

bukan apa guy's..bukan aku nk tegedik2 nak cerita...
bukan aku nak korang pikir aku badget cun....cuma aku pikir ni blog aku..suka-suki lor aku nak tulis ap!!
~peaceee!
cuma aku geram.mamat ni!..mintak no pone kat aku..
bila aku tak bg..kata aku sombong..-siap sound lagi..".ko bukan cun mn pun!"..waaaaa..
anginn tak??kowang lau berada d'tempat aku??
pasti siap ugut aku lagi...
nak bakar uamh aku..nak langgar umah aku...
dia inagt dia pakai transport ap??
dia tak tau umah aku dibina dengan bhn2 kalis api & sangat teguh!!..(joking!!)
itu gunanya aku ambik civil engeneering!!!..
ahhahahah...lau tak sia2 jelah...
 
ayat yng paling aku tak suka kuar dr mulut aku...p/s:cam sial!!!-tp tepaksa!.huhh!.

No comments:

Post a Comment