teman

Thursday 24 November 2011

janji sekadar tinggal janji!!...

assalamualaikum....
========",=========

wakakakakak..gelak..tak sopan!!!! =)..gelak tak jujur!!!@_@
waaaaaaa....ko kawan yang kusayang!!!!...betul!!! tak jujur aku puji ko!!...memang ko tak jujur pun..
oleh itu respon aku tak jujur jugak!!!

ko kata susah senang besama..waaa..ko pandai bekata2 ngan peribahasa...
tapi ko tak gunakan peribahasa yang kuar dari mulut ko tu ngan betoi!!!..

ko wat aku tak ingat sama kamu!!..ko wat aku double chese burger kat mcd
--*double plusss++++..aku benci ko....
ko tgok aku jujur kan..kan..benci aku bilang benci!!

takpalaor...sekurang2 kurangnya telebih awal aku kenal perangai wangi kamu tu!!!
apa2 pun indentiti kamu..kurahsiakan..
tgok2...baik tak aku>?????

bye Lol...
xoxxxxxxxxxxx

No comments:

Post a Comment