teman

Saturday 12 November 2011

ini kesah benar!!!~peace!!...*-^

assalamualaikum...
---------@*-^@-------------

smalam tak sempat  nak update blog...cibuk sangat,.....\hiih.
nak story apa yek ngan kowang!!!...ummmmmmmm..ok.lor..asanya ada ceter nak share ngan kowang..
ok....smalam ada date..waaaaaaaa....tarikh keramat tu..tarikh yang diidamkan oleh semua org..hihiih
bukan apa pun..kalo bg aku takdalah bemakna sangat...
tapi sebab-sebab:-
1. aku rasa tarikh ni senang nak ingat....11.11.2011..
2.. sebab tgok tarikh ni cantik gak kan..kan..hihihihii

ok..ok..kembali kpd ceter date tu!!..ala bukan g dating ngan bf pun...
sebenarnya kawan jeww...tapi kwn office aku semua salah fhm kata bf aku..aku dah menafikannya..
tapi dyeorg sibuk sosek-sosek...lagi=)...aku nak ckp ap...diam jlah....aku biarkan jewww....
aku knal dye(ejoy) lama..taklama lor..kenal kat ym....budak jengka..
tapi kerja kat kelantan...!!..^-*..
aku just kawan jeww..ngan dia..kowang jgn salah taksir mcm kwn2 office aku gak yekk..~peace!!!..
hati aku sekeras batu..susah nak dicairkan...
aku pun hairan..
tapi itu lor hakikatnya....
"tengah tunggu--->sapew yg boleh cairkan hati aku ni!!!!!!"......
~weeeeeeeeeeeeeeeeeeee....<3.<3..<3~

~secara jujur...saya tunggu awk!!!!..weeeeeeee.....dush..dush...dushhhhh..jgn pasan ok..ok..!!..hahahahah

No comments:

Post a Comment