teman

Monday 14 November 2011

kwn aku nama dia -->"cemburu"..

assalamualaikum...
-------:(-----------
malam ni nak touhing sikit.....ummmmmmmmmm..
banyak benda yang aku terasa..tapi nak wat mcm mn..
nak luahkan pada sapew yang sudi mendegar..kan..kan...!!!!..:(...
kat sini jlah tempat aku  nak meluah....-,-.

aku benci kat ko yang benama----> cemburu!!!...kowang ada?????
elok ke ada "kwn bernama cemburu ni".... ???
tapi mcm mn aku nak buang kwn aku ni!!!...sebab "dia "selalu melekat dalam hati aku!!!!
dia sangat setia!!!
perasaan cemburu!!!..dush..dush..dush...pergi kau jauh2...

Aku manusia biasa, aku tak pandai nak tepis atau nak hapuskan perasaan mcm ni!!!..
tapi mesti kowang tetanya-tanya..apa yang aku nak "touching sangat atau nak cemburu tahap gaban ni...kan?????"
ermmmmmmm...aku asa  aku cerita setakat ni jelah...yang lain2 tu...
izinkan aku telan!!!..
bila dah telan..tunggu proses utk pembuangan!!!...~peace!!!..
-kowang faham kan..kan..kan...-->nama proses tu???........

{ aku sangat menyinpan rahsia!!!!!!! }


No comments:

Post a Comment