teman

Saturday 26 November 2011

kerana mee hokain!!!..:)

assalamualaikum!!....
ai..mowning semua!!!!....senyum sikit...ooooooopss...senyum byk lor...hihiihih

ahaaaaaaa..kan..cumel..lagoo tu!!..hihihiih..
kowang nak tau gak...aku nak gelak besar ni...hihihiihi..
mcm ni...konon-konon nak try masak resipi baru..hihiihhi..resipi tu dpt kat tenet lor...
nak masak mee hokain!!...
pastu kan...masak punya masak...sampai terover letak lada kering ngan lada hitam....
kownag bayang kan kalo telebih isi kedua2 bhn ini...aucchhhhhhh..
boleh mendatangkan cirit-birit...hihiihihih...
oleh sb aku baru siap masak dan nak mandi...apa lagi family aku nak makn dlu...
pastu semua muka merah2 berebut tandas....hahhahahahahhaha..
aku gelak sampai tetongeng2..hikhihkhihkhik...
kesian semua org....
ngan pak cik aku yang datang umah dan dihidangkan dengan mee   pun jadi mangsa!...
hiihihihihihi....

kesian semua org..hanya disebabkan ko!!..ko..mee hokain!!..:)

bye Lol....
xoxxxxx

No comments:

Post a Comment