teman

Friday 4 November 2011

bisikan hati

kadang kala kan aku terfikir gak...
napew hidup aku ni tak penah nak besyukur...
bila dah dapat apa yang aku nak..mesti betambah tamak!...mesti nak lagi...
kenapa aku ni!>.<...cuba tgok org lain..langsung tak dapat apa2....@_@
kenapa ngan aku ni...!!!bila susah jew sikit..menagis..meraung!!...
kenapa tak betasbih..kenapa tak mkn ubat ngan membaca Al-quran..
kenapa tak mendirikan solat sunat...kan doktor yang mujarab adalah memohan padanNYA..besujud padaNYA!...
ubat-ubat mujarab..betasbih kepadaya...!!

aku selalu merasa rendah diri...
dengan tengok kelebihan yang orang lain ada...tapi aku?????

tapikan kowang penah tak rasa rendah diri ..bila tengok kelebihan yang aku ada????
(kowang mesti tak suka soklan aku ni kan???)..mcm perasan jew..minah!! ni....
ko budjet..ko bagus sangat kan!...mesti kowang ckp mcm tu kan???....
tapi sekurang-kurangya aku ckp nagn jujur..aku tanya kat kowang....!!...
kowang jgn salah faham lak ngan aku ok..ok...
aku kan manusia biasa!!...

bye LOl.....
::((

No comments:

Post a Comment