teman

Tuesday 8 November 2011

cinta IT!!!!

assalamualaikum...
^_^
nak tanya kowang...kowang semua mesti ada tweeter?facebook?blog?skyper?..friendster..yang ni pun aku ada gak..tapi lupa daaa..paswood...aishhhhhhh..sayang sesangat..myspace pun sama...hihkihkhihk..
mesti kowang ada kan..apa lah aku ni..mauuuu!.tanya lagi..
zaman IT kan!..

kowang mesti ramai kwn kan..kan..kan..kalo ada org add kowang..sure nya kowang approve kan..kan..mcm aku gak..kadang2..bila tgok..aishhhhhhh..budak mn ni??aishhhhhhhh..approve jlah...konon2 menambah koleksi kawan la..gihiihihihi...
tapi kan..kadang2 org yang tak kenal tu bahaya tau...
skung baru ku sedar..nasib  baik sedar dari mimpi yang sesangat buruk...
dengan sepantas kilat..caya tak??hahhaha/!!jagan caya  weiii..ngarut j!!..>_< ..
aku pun block jew semua ynag aku tak kenal...
hilang lor peribahasa utk aku (bekawan biar beribu-ribu tapi musuh biar takda)
jgn ikot peribahassa ngarut aku tu...hihiihih
so bilangan kwan2 aku pun bekurang...hahahahahaha....
takpa lah asalkan aku selamat dari benda yang buruk...
secret!!!..shhhhhhhh..
kowang hati-hati ok.ok...
 
contineu!!!----->jen..jen....!

bye Lol....xoxoxo
 



No comments:

Post a Comment