teman

Thursday 24 November 2011

saya mengaku salah!!..:(

assalamualaikum...guy's..
petang yang sesangat-sangat dingin..grrrrrrr..sejuk...huhhhhh..
duk lam opis dah bape kali  menguak..mata dah kuyu....dah pedih menahan ngantuk!...aishhhh..
bos dah hilangkan diri..tak tau mana pergi....!!...masa untuk pulang ke "rumahku syurgaku"
tinggal lagi 30 minit...hiihihhi..gunakan perluang yang ada untuk memenuhkan entry!!...



mcm ni keww keadaan aku???..gluppp!!
guy'ss...aku ada wat salah ngan orang....tapi bukan aku mulakan dulu...tapi "dia"
 tapi aku ni ego tau..ummmmmmmmmm....
 walaupun aku yang wat salah dlu..tapi aku still tak mintak maaf...
 pastu sampai skung-dia..tak tegur aku...
 aku nak nagis!!!!:(....
 tapi mesti kowang pikir,....-elehhh..takyah lor nagis..wat salah pergi la mintak maaf!!!..
 ermmmmm..aku akn try!!!..tapi........aishhhhhhhhhh!!!...aku ego!!..
 yang itu kau ngaku!!..angkat kaki dan tanggan lagi..tanda sokong!!..
 apa2 pun i' sorry!!!..
 walaupun aku tau ko takkan jejak blog aku..sb aku tak pnah bagi ko jejak!!...





No comments:

Post a Comment