teman

Monday 21 November 2011

go..go..hariamu malaya!_!

assalamualaikum...
---'---(@
aku suka bagi bunga kat koweang...hihihihihihih..

kowang skung aku wat entry sambil layan bola...
ohhh..semangat aku kan..hihihiihhi...
malaysia vs indonesia..!!!@ harimau malaya vs garuda!!!!..
 
ummmmmmmmmmmmmm..minit petama..indonesia dah menjaringkan goll..
gila tension aku...sambil kepala tehantuk-hantuk kat dinding..uhhhhh..
kowang jgn caya tau....(sakit aku lau aku wat mcm tu..=)....hiihih)....
umah aku meriah giler..dengan jeritan..uhhhhhhhhhhh...giler ko!!..sib baik jarak umah jauh nagn org..
khihkihkhhi..
kalu tak cancle nak wat menantu..
nanti jiran2 ckp...ini mesti tak boleh wat menantu...jd hantu !!!..

cayang lor kamu..jersey no.6!!!!..hihkihkhihkhk..
cumel cara kamu menjaringkan golllll!!..hihkhikhihk..tandukan yg cumel..hihihiihih
oyeyyyyyyyyy...:)...
saat-saat cermas..apabila  jersey no 13.fakri..menjaringkan gol...dan gol itu tak dikira,..uhhhhhhh..
sakit tekak aku menjerit j..hihiihih...
 
aku stop sampai sini   guyyy..ag pun skung time harimau2 rehat..hoikhihkhikh...
ok..byeeeee!!!





No comments:

Post a Comment