teman

Monday 15 October 2012

Air mata + Air hujan!..

                                                                   Assalamualikum


alloooooo...
~peace....hihihihi..

Nak pinjam bahu boleh,nak menagis sekejap!...

Bila cuaca buruk,hitam,nak hujan..sama je macam muka aku yang buruk bila mata bengkak..Tapi kalau dulu aku akan menagis dalam hujan,itu untuk orang tak tau bahawa aku menagis dan  berselindung di sebalik hujan...Masa tu sangat beterima kasih banyak-banyak pada rahmat Allah (hujan)!..



Teringat kisah dulu-dulu,masa zaman remaja

Dulu aku akan ajak kawan untuk teman duk dalam hujan,ini kisah dulu-dulu,sekarang ni dah takdah..kami pun dah lama tak jumpa,sebab dia sekarang pun sibuk dengan hidup dia!...
Apa-apa pun moga dia happy dengan hidup dia sekarang!..
kita akan jadi kawan selamanya,walaupun jarak memisahkan kita,dan salah faham yang menceraikan kita!.

i lup u!...

Bila salah faham menghantui hubungan kita,wahai kawan,kita memilih untuk mendiamkan diri dan bawa hala tuju masing-masing,Dan aku harap suatu hari nanti kita akan betemu,dan masa itu,kita akan lupa ingatan!..
(untuk melupai masalah itu).!!..






No comments:

Post a Comment