teman

Wednesday 24 October 2012

Nyah ko jauh-jauh!

                                                                Assalamualaikum

Masalah kegatalan!..

Masalah kegatalan yang dihidapi oleh penduduk Asia ni memang banyak jenis!...

Antaranya ialah,kegatalan dari gigitan serangga atau pun kegatalan dari spesis lelaki yang gatal!...huhhhhh..Menyeramkan kan..tapi tak semua macam tu,sesetangah je,yang menbuatkan aku takot..grrrrrrrrr..tepaksa block ko dan nyah ko dari friend list aku!...byeeeeeeeee!.....:) ngehneghneghnegh!..

Yelah ayat dah la entah apa-apa,bila tak reply nak maki hamun aku lak,poyo je!..ok..untuk pengetahuan semua!..bukan aku nak menyombong atau pun nak belagak!..spesis atau pun habit aku,bila aku tak suka atau dah menyampah tahap dewa aku akan buang terus!..kan senang tak yah ank semka kepala dan tak menyakitkan mata aku nak baca dan tak menaikkan tekanan darah aku!..huhhhhhhhh ..aku tau bila ada yang baca entry ni,mesti ada yang tak suka nagn ayat aku kan!...tapi itu hak korang!..:)

Aku sekadar menulis apa yang aku rasa dari otak dah hati aku,dan jari aku memainkan peranan penting dengan menaip pada keyboard ni!..:)

No comments:

Post a Comment