teman

Friday 12 October 2012

Kahwin--->aku terima nikahnya!

                                                               Assalamualikum

Ok,umur aku 24 tahun,lagi 2 tahun lebih aku nak menganjak usia ke-25 tahun sebab aku lahir pada 
1 january!!..(eeeeeeeeeeeee..tuanya aku,takutnya)  Cepatnya usia aku meningkat..

Aku pelik,mesti nak tanya aku bila nak kahwin..dan bila nak kahwin..lagi bila nak kahwin!..Kalo dah bekumpul kat kedai makan bersama "wanita-wanita berusia + dah berumahtangga"..mesti nama kau diselitkan jugok!..
Sebab tu kalo boleh ,taknk join ,wanita-wanita berunahtangga!..ahhahahah

"KAHWIN"
Saja aku besarkan dan hitamkan!..Akak weiii!..menyebut perkataan kahwin ni senang,tapi susah bila dah masuk dalam alam "berumahtangga"..
Ok,akak weii!.ko sendiri yang mengadu kat aku tentang masalah rumah tangga ko, ko sendiri yang cakap kat aku susah bila Ada suami,ko sendiri yang kata kat aku..lebih baik hidup seorang!..kan..kan.."takkan dah lupa kot,lupa ke??nak tolong remind kan ke???"

mmmmmmm..
Takpa la akak,

bukan saya taknak kahwin lagi,Tapi saya tunggu "putera raja dari kayangan"..--->full stop!


~pssttttt: Cita-cita aku ada banyak,ada dah tecapai,dan masih tegapai-gapai,Insyallah...kalo Diizinkan tuhan dan dipanjangkan umur!...Aku akan pastikan aku akan dapat gemgam semuanya...(tamaknya...!..)

petang ni,jum starmall.mentakab---aku terima nikahnya!...:) meleleh tak air mata aku!...yeeepi!...




No comments:

Post a Comment