teman

Thursday 25 October 2012

Apasal Ayam kena DEnggi!..bahaya ni!

                                                            Assalamualikum

Malam raya!..

GIG,huhuhuhu...penat kan,tapi best!...hihiihhi
aku baru selesai bakar lemang,buat rendang ayam,kuah kacang,dan kek chocolate moist!..hihihihihi

hihihiihi..

ecehhhh,ayat bakar lemang,macam la aku yang bakar,walhal duk tepi tengok je!,..ahhahahhaha..
Tapi kek tu aku wat,sodap!...siap ad topping lagi!..ahhahaha
so cute!..(eleh puji sendiri,rasa sedap!...:))

Ok..ok..ok.sempena menyambut "Hari raya Korban -26.10.2012(esok,jumaat)..aku nak ucapkan kepada semua,selamat hari raya aidiladha!...


dan..


Aku pelik dengan binatang-binatang semua ni!!!!...macam-maca kes!!..


Ada:_

Lembu nangis tak behenti-henti,
Kambing pulak sorok diri,
Unta boleh buat-buat mati,
Ayam pura-pura  kene denggi,

Apasal lak binatang ni semua??

Patut la jumaat ni dah Raya Haji
~Selamat Hari Raya Aidiladha~








hahahahahahah!.....:)

No comments:

Post a Comment