teman

Wednesday 24 October 2012

suami menampar isteri,depan orang ramai

                                                                  Assalamualaikum


Besaksikan kedua-dua belah mata aku,aku melihat si isteri ditampar oleh si suami..
ok..ok..jangan terus besikap dingin dulu,jom baca sampai habis,..

Kisahnya macam ni,
kejadian ini belaku,semalam 24.10.2012 ,dalam pukul  8.45 pm di  TF,mentakab,masa tu aku dan kakak aku tunggu kereta keluar dari parking,sebab parking tu aku nak ambik,!.sambil menunggu kelambatan kereta  "myvi" tu keluar dari parking,mata ni sibuk melilau atau usha2 pakwe..hahahah..(takda main-main je)..sambil mata ni sibuk melihat telatah manusia ..hihiihihi..
Tiba-tiba telihat sekumpulan family ni,si suami sibuk menolak troli,dan sebelah lagi dukung anaknya,si isteri sibuk menyuapkan maknan ke mulut,
Entah macam mana,si suami nak bagi anak yang didukung tu kepada si isteri ,si isteri tak sempat nak sambut ,lepastu anak dia boleh jatuh...uishhhhh...dasyat!....

sangat kesian kat si anak kecil yang berumur (antara 1 tahun atau 2 tahun) lelaki!..
Dengan spontan lelaki tu tekejut terus tampar si isteri tu!....    


~Dalam keadaan seperti ni,suami tak boleh la macam tu, dan dalam keadaan macam ni,kedua-dua pun salah gak!                  

No comments:

Post a Comment