teman

Friday 12 October 2012

hujan..ngantuk...lalallala


                                                                        Assalamualikum

Di kawasan sekitar tempat aku diami.hujan tanpa henti,ditempat korang??.

tapi kalo hujan-hujan macam ni otak blurrrr!..mata tak payah nak cietr la..tepisat-pisat!..ahhahaha..(ngantuk)..tambah lagi kalau lepas makan lagi la!..(buruk benor perangai aku ni!..hahahahaha)..

Amaran Ribut Petir dan Hujan Lebat
Dikeluarkan pada: 12:10pm pada 13 Oktober 2012

KEMASKINI AMARAN :

Ribut petir dan hujan lebat di negeri Pahang (Daerah Cameron Highlands, Lipis, Raub dan Bentong) dijangka berterusan sehingga petang, Sabtu 13 Oktober 2012.
Keadaan cuaca yang sama dijangka berlaku di Daerah Temerloh dan Bera.
Keadaan ini berkemungkinan menyebabkan angin kencang dan banjir kilat. - Malaysian Meteorological Department


Tapi perangai aku yang buruk lagi la,waaaaaaa..tiba-tiba nak share ngan kowang,itu pun kalo ada yang sudi singgah dan membaca,..Aku kalau nak tido,mesti tapak  kaki aku digesel-geselkan, lama-lama baru boleh tido!..ahhahaahahahhah.......

~ini lah tabiat buruk aku!..:)(pssstttt..kalo mak mentua tahu,terus reject jadi menantu!..hahahah).



No comments:

Post a Comment