teman

Wednesday 24 October 2012

Semalam memedihkan,Hari ini menyakitkan,Esok menghapuskan



                                                               Assalamualaikum

Hai u all!...
Hari ini betarikhkan 24.10.2012 (hari kerputeraan Sultan Pahang)..


OK!!..kalau macam tu semua orang cuti kan..kan..kan..kan...Tapi kenapa aku ada kat office yek!...
aishhhhhhhhhhhhhh...

kenapa perlu terjadi sedemikian!..hahahha....(biarlah rahsia)...ihihi

semalam, hari ini, dan esok!...3 hari...(bukan kahwin 3 hari ok!..)..aku dah tgok citer tu,sedih la jugak,tapi jalan cerita biasa-biasa jeww!....

Semalam satu pejalanan yang ku lalui sangat getir,susah,dan amat memenatkan...kepayahan itu tepaksa ditanggung sendiri ,berdiri atas kaki sendiri dan betangung jawab sendiri!...

Hari ini, hari yang masih tengiang-giang  di telinga aku dan masih bermain di otak aku!..masih aku ingat semua nya..amat susah untuk nyah kan dari kepala kotak fikiran aku ni!...shhhhhhhhhhh!...tolong la jangan melekat kat kotak fikiran aku ni!...membuatkan aku kusut..dan seperti nak menagis..
tipu la aku kalau aku cakap aku tak mengahrap,  Tapi aku snagat-sangat mengharapkan agar hati aku melupakannya terus!..dah taknak ingat,sebba aku tau aku takkan dapat menperolehinya!..
sangat yakin!..

Dan

Esok, Aku berdoa agar esok aku dapat mengorak langkah dengan sebaik-baiknya dan tidak tekebil-kebil melangkah seperti hari ini ,Dan sangat mengharap esok adalah hari yang terbaik..insyaalah!..


selamat berpuasa!..





     

No comments:

Post a Comment