teman

Monday 8 October 2012

Tak Nak ambik tahu



                                                            Assalamualaikum
...................................................................................................................................................................
Har ni cuaca jiwaku agak tenang dan ceria bak pelangi yang menyinari di awan dikala selepas titisan hujan turun!,..

Dan aku harap cuaca seperti ini yang jarang sekali menyingah di hatiku ini akan kekal lama seketika!..Janganlah cuaca seperti empat hari yang lepas!..tak berdaya aku nak menangungnya!.

Dan siapa kita untuk memaksa orang untuk suka kepada kita!..

Dan setiap masa perangai ini  akan berubah dari semasa ke semasa..penat nak memahami hati ini..Hati ini aku sendiri pun tak tau apa yang dia hendak sebenarnya..Dan Hati ini sudah pandai menjadi kecik dan pandai menjadi besar!..."mungkin ada orang menyampah dengan perangai aku ni"

Setelah "Dia" memutuskan untuk tidak ambik tahu!..dan buat-buat tak tau,dan seperti taknak ambik tahu!..aku sudah menyerapkan pekataan kat hati aku!..supaya berlajar untk lupakan dia....itu yang terbaik untuk aku..

Dan aku malu untuk buat muka poyo..seperti aku syok sendiri!....

poyonyeeeeeeeee!,....


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

No comments:

Post a Comment